LOKALEBOOKING I POSTHUSET

 

STUEETAGEN:

1. Lokale (32 personer) - Havestuen - teleslynge, whiteboard, projektor,
lærred, lyd/mikrofon-anlæg,

2. Lokale (50 personer) - Flygelstuen - Flygel,  projektor, lærred,

3. Lokale (12 personer) - Værkstedet - whiteboard,

 

1.SAL:

4. 1. sal består af - Balkonværelset (10 personer) White Board

Borgmesterstuen (8 personer)

Hele 1. salen bookes samtidig pga. manglende lydisolering.

Bemærk: Der er ingen elevator

 

HELE HUSET

5. Det er muligt til større arrangementer at booke hele huset

KØKKEN:

Der er service til 60 personer - hvis du skal bruge køkkenet udover
til kaffe/te brygning - skal dette også bookes.

 

Overheadprojektor: Skal bookes

 

DU SKAL ANGIVE FØLGENDE I MAILEN:

1. Foreningens navn

2. Dit fulde navn, adresse, mail-adresse, telefonnummer

3. Anledning til bookingen

4. Hvor mange personer I er

5. Hvilket rum, I ønsker

6. Angiv, hvis I har behov for brug af:

Køkken (mere end til kaffe- og tebrygning)

Teleslynge

Projektor

Lyd og Mikrofonanlæg

Overhead

7. Dato og tidsrum for bookingen

Send mail til: gillelejegamleposthus@gmail.com

 

PRAKTISKE OPLYSNINGER:

Anmodning om booking sendes direkte på mail til Foreningen Gilleleje Gamle Posthus, som godkender bookingen, samt står for

udlevering af nøglebrik og introduktion til brugen af Posthuset.

Gribskov Kommunes retningslinjer gælder for bookningen af lokalerne. Lokalerne må ikke anvendes til private arrangementer.

SÆSONBOOKING:

Bookinger for sæsonen 1. august 2019 til 31. juli 2020 sendes inden 1. maj 2019 til gillelejegamleposthus@gmail.com

Skriv: bookingforespørgsel som emne.

Vi holde fordelingsmøde hvor alle der har booket bliver inviteret til møde den 6. maj kl 19.00 - 21.00 i Det Gamle Posthus.

Brugerne får besked hurtigst muligt derefter - senest den 15. maj 2019


KONTAKTPERSONER:

Jette Brinch Nielsen: sms 23 70 80 12

Annelise Lemche: sms 25 48 51 00

 

 


KLIK HER
og se plan over stueetagen


KLIK HER
og se plan over 1. sal