LOKALEBOOKING I POSTHUSET
STUEETAGEN:
1. lokale: Havestuen - teleslynge, whiteboard, projektor, lærred,
lyd/mikrofon-anlæg,
30 Personer
2. lokale: Flygelstuen - flygel, projektor, lærred (1. september 2025: lyd)
50 Personer
3. lokale: Atelier - whiteboard
12 Personer
1.SAL:
4. Borgmesterstuen: White Board (1. september 2025: projektor og lyd)
20 Personer
Bemærk: Der er ingen elevator
HELE HUSET:
5. Det er muligt til større arrangementer at booke hele huset
KØKKEN:
Hvis du skal bruge køkkenet udover til kaffe/te brygning - skal dette også bookes.
OVERHEADPROJEKTOR:
Skal bookes
DU SKAL ANGIVE FØLGENDE I MAILEN:
1. Foreningens navn
2. Dit fulde navn, adresse, mail-adresse, telefonnummer
3. Anledning til bookingen
4. Hvor mange personer I er
5. Hvilket rum, I ønsker
6. Angiv, hvis I har behov for brug af:
Køkken (mere end til kaffe- og tebrygning)
Teleslynge
Projektor
Lyd og Mikrofonanlæg
Overhead
7. Dato og tidsrum for bookingen
Send mail til: gillelejegamleposthus@gmail.com
PRAKTISKE OPLYSNINGER:
Anmodning om booking sendes direkte på mail til Foreningen Gilleleje Gamle Posthus, som godkender bookingen, samt står for
udlevering af nøglebrik og introduktion til brugen af Posthuset.
Gribskov Kommunes retningslinjer gælder for bookningen af lokalerne. Lokalerne må ikke anvendes til private arrangementer.
Sendes til: gillelejegamleposthus@gmail.com
SÆSONBOOKING:
Booking for sæsonen 1. september 2025 til 31. maj 2026 til gillelejegamleposthus@gmail.com
KONTAKTPERSON:
Viggo Lemche: sms 40 46 45 51
KLIK HER
og se plan over stueetagen
KLIK HER
og se plan over 1. sal